Post by veusectfecere on Feb 9, 2022 12:08:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Word Search - Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Is oke
Nou, ik vind het spel leuk, maar ik ben vrij snel op niveau 1516 gekomen, er is veel herhaling, dus dit zal geen permanente app zijn en de advertenties waren gemakkelijk totdat ik op hogere niveaus kwam, ze zijn constant, luid en onaangenaam! Het wordt ondraaglijk. Ze zijn veel te luid en schokkend als je probeert te ontspannen en stil te zijn. De redundantie van puzzels en vreselijke advertenties bewijzen dat dit helaas een tijdelijke app is. Deze advertenties van de laatste tijd vormen een hoog risico en zullen waarschijnlijk tot problemen leiden.
Goed spelen
het is oké voor nu
Prachtig spel zonder het gedoe om cirkels om elk woord te tekenen, wat naar mijn mening het gezichtsvermogen van de woorden afleidt.. Heerlijk 😍
dat is leuk, maar dit is traag om te downloaden😔
Interessant geweldig
Geweldige applicatie. Veel nieuwe woorden leren.
Goede game, maar te veel toevoegingen voor andere games, het is echt frustrerend
Heel goed spel
Deze app is nep, hij is niet open
AXES.io Jangovar fqvy
Dit is leuk, maar ik hoop niet leuk, ik heb een drie is sterren waarvan ik hoop dat het grappig is, maar ik hoop je ook te bedanken, zoals ook bedankt, dus mach en ik hou van je 😍😍😍🙂🙂🙂🙂⚧
Ik vind het erg leuk om te spelen, het is erg leuk.
Die had ik gewoon niet liever.
Geweldig spel
Advertenties na elke game en veel te gemakkelijk.
Dit is een spel dat mijn concentratievermogen vergroot. Ik vind dit spel absoluut leuk. Dit is het beste spel voor mij! Heel erg bedankt voor het maken van zo'n leuk spel. Dank je wel heel erg bedankt. 🤗
Word Search - Word Puzzle Game શબ્દ uvi
Als je van lange reclame houdt, zal dit spel je bevallen. verwijderd!
Leuk en leuk
Word Search - Word Puzzle Game 拼字 acc
Ja, ik hou van woord zoeken, het is erg leuk en het is ontspannend en opwindend tegelijk. Ik geniet er echt van, dank je
In het begin is het niet moeilijk, maar in fase 11 is het moeilijk voor mij, probeer het nu zelf
Heel aardig
Word Search - Word Puzzle Game Ordspill albg
Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen, nu speelt mijn man het..Dank je wel.
Deze game is echt goed, er waren geen storende advertenties, het was echt leuk en de manier waarop het de hoofdstukken verandert, het is echt leuk en cool goed gedaan 👍
Het is gewoon dat ik het niet leuk vind
Te veel advertenties
Het spel loopt vast op level 54 niet cool
Super game Ik vind het spel leuk Waarom iam 3star zoveel advertenties betekent
OK voor de daadwerkelijke zoekopdrachten, maar slecht voor de extra woordfunctie. In veel gevallen worden de woorden niet geaccepteerd, uiteraard is het bijgevoegde woordenboek niet nauwkeurig.
Heel leuk spel
Tot nu toe goed. Maar de advertenties onderaan zijn vervelend
Voelt als een vingerpen...en gemakkelijk snel op te lossen,...en veel puzzels om op te lossen en vetgedrukte woorden maken ze gemakkelijker te spelen en FUNtimes ❣️👍
Ik hou echt van dit spel. Ik heb last van geheugenverlies en dit spel helpt me echt. Ik ben een beetje traag, maar ik moet mijn hersens gebruiken... Bedankt!!
Het spel is ok, maar er zou meer moeilijkheidsgraad moeten zijn in de pro-sectie en minder herhaling van woorden.
Wachtend wiel stopt niet.
Ik vind dit leuk omdat dit spel gemakkelijk en eenvoudig te vinden is. Ik beoordeel het gewoon tot 2 sterren omdat ik het leuk vind 😄😄😄maar het is zo traag om te reageren en te downloaden 🤔🤔🤗
mwa
Te veel beroemdheden. Wees creatiever!!#
Ik ben dol op dit spel omdat het ons helpt onze geest te trainen en onze geest te trainen. Helpt ons woordenschat te leren kennen
Ik vind dit spel leuk vanwege de uitdaging, maar je moet een dagelijkse puzzel toevoegen of zoiets leuks vinden en doorgaan met het goede werk
De afgelopen dagen heb ik dit spel niet kunnen spelen. Het vergrendelt op een scherm en gaat niet open tot nu toe was dit AP geweldig. Ik hoop dat je me kunt helpen met mijn vermogen om mijn favoriete ap . te spelen
Ik speel veel woordspelletjes dus voor mij was het te makkelijk. Goed ontspannend spel.
Oké spel, ik had het woord smeken dat het me het zou laten, maar het was het woord
Ik genoot van de rustgevende muziek terwijl ik op zoek was naar woorden.
HET IS LEUK MAAR IK HAAT DAT TOEN IK PROBEER HET WOORD TE MARKEREN DAT HET VERKEERD WAS. IK BLIJF CONTROLEREN MAAR HET ZEI DAT NOG STEEDS!!!!!!